Gårdagen


Den där förbannade klumpen i magen, tårar i ögonen och oron går hand i hand med mig just nu.
För det jag fasade för fick jag bekräftat i går hos vetrerinären.
Så Cino fick en lite dos kortison insprutat vid knölarna, vi fick även recept på en ögonsalva som ska användas två gånger om dagen och hoppet är väl att det ska stanna av i alla fall.
Någon operation är för riskabelt.
Det känns pissjobbigt, så som vi har gått igenom korsbandsoperationen, tandförluster och andra smågrejer så känns detta onödigt, väldans onödigt.
Men han har i alla fall inte ont och det är huvudsaken.
Vi ska ta dag för dag, hoppas och hålla en extra tumme att inte detta blir värre.

Kommentarer
Postat av: anna å zelda

♥ ♥ ♥

Postat av: Spiro

Usch, va jobbigt. Krama cino från mig!

2010-01-13 @ 09:40:04
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Krutrut-Lisa

Alla tummar.



& du vet exakt var jag finns.



PUSS

2010-01-13 @ 10:37:08
Postat av: Annelie

minns precis hur det känns, håller alla tummar!



KRAM



2010-01-13 @ 12:52:38
Postat av: Babben

Ja jag säger som dom andra, håller tummarna för dej och "grabben" Cino

2010-01-13 @ 19:52:28
Postat av: angelica

det kommer att gå så bra! vi här hemma håller alla tummar och tassar som går! :) och det har ju blivit lite bättre :)

Kram och puss till en av mosters äldsta älsklingskille!

2010-01-15 @ 00:17:51
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback