Resumé


Har legat i dunderförkylning hela veckan.
När jag blir riktigt förkyld så ser mina dagar ut som denna veckans dagar.
Måndag var jag hyfsad, snorade som en vanlig förkyld människa.
Tisdag och jag snorar mer än en vanlig människa och inte bara det... mina ögon rinner också och då rinner dom som om du skulle gråta hela tiden utan uppehåll. Pappersnäsdukar för näsan och ett örngott för ögonen.
Onsdagen var samma som eländiga tisdag, räddningen för dessa dagar är radion, jag har även legat och lyssnat på tv medans jag har bytt till örngott två och tre.
Torsdagen var jag bättre, jag kunde se halv åtta hos mig i stället för att bara lyssna. Jag orkade plocka undan min hög med pappersnäsdukar, duscha och bädda rent i sängen.
Fredag och mina ögon har slutat rinna, har tagit korta promenader med grabbarna och känner mig ganska frisk.
Men helgen blir en kurerar helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback