Fredag Farbror


Farbror Cino är ju en roligprick, en 10årig som pratar för fullt och nyser när han vill ha uppmärksamhet och som gör allt för godis och mat. 
Men att ha Cino kopplad går nästan inte, det är då det går segare än segast så därför är han för det mesta lös.
Men då jag vill att 10 åringen ska öka takten så börjar jag och dansa vals på gångvägarna och då blir det en jäkla fart, farbron springer för fullt i mot mig, hoppar, skäller, drar kopplet och blir helt galen. Men jag är inte alls förvånad för Cino springer även när det kommer en geting, eller flugor, han jagar mig runt vardagsrummsbordet när jag ropar jaga, han gnuggar ansiktet mot soffpuffen, han går upp för trappor men gärna inte ner, halt golv och Cino blir som bambi på hal is, en sko, nycklar, eller en väska spelar ingen roll för nått måste han ha med sig när han ska sova.
Ja.. Cino är en bralustig farbror.


Kommentarer
Postat av: angelica

åhh mosters mosters vackraste! jaa han är rolig han farbror cino :) vägrar ju nästan till och med gå ut med mig moster om du är hemma.. MAMMA kär till tusen!!! :) han är speciell, precis som alfi!

kram!

Postat av: Anonym

Det är helt otroligt hur vi kan ha hundar som beter sig så likadant! =) Indy och Alf, gnagarna som har demolerat våra lägenheter. Zeb och Cino som fnyser och nyser och, rädda för hala golv och gillar en snuttesak när de ska sova!! Haha, lustiga vovvar!

2009-09-25 @ 17:52:09
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Ops, men du förstod nog att det var jag som lämnade kommentaren om Indy och Zeb =)

2009-09-25 @ 17:52:52
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Lina, Alih och James

Ååh, så gullig han är! :) Hoppas ni har en skön helg. Kramar från Örebro.

2009-09-26 @ 18:59:38
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback