Måndagsblomma


Jag är nog en ganska omtänksam människa, tror jag i alla fall.. När någon inte mår så bra, är sjuk, tycker om, eller om jag bara vill visa uppskattning så köper jag en eller flera blommor... för blommor det är min grej, man blir glad och mår bra när man får blommor. Visst?
För när någon tar hand om mina grabbar och mig på det sättet dom har gjort, svarat på mina dumma frågor, tar sig tid när dom igentligen inte har tid, tar hand om en orolig matte, ringer, gör det bästa för att hundarna ska känna sig trygga, för dessa "små" saker är värd mycket hos mig och det ska visas.
Så en bukett tulpaner och ett tack kort, det fick dom, dom på djurkliniken.


Kommentarer
Postat av: Pia

Naaaw va du e gullig... Men det är sant som du säger... Det är ju ens små bebisar.. Och man vill ju dom det bästa...



Så det gjorde du rätt i ;)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback