Fredag


Fredag och det biter i kinderna här i Sundsvall, i morse var det -22 grader på mitt berg, jag och hundarna ser ut som michelingubbar när vi strosar runt här i min "by" som har 5000 invånare. (fick jag veta här om dan)
Gick fram till två killar idag som stod stilla med en lite skakande korthårig minihund utan täcke (som jag tyckte synd om) gav lite tips om hur man gör när en hund fryser i 18 minus grader, trodde jag skulle få en avhyvling
men ist så säger dom så snällt: tack för din omtanke, vi ska ordna täcke genast.
Det var min fredag... Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Annica & Molly

Till och med Molly tyckte det var skönt att ha täcke i morse. Bra att du sa till killarna med den frysande hunden! Mitt lilla fredagskvällsnöje: hundbad + kattbad = ont i ryggen! Trevlig helg!

2009-01-17 @ 01:36:27
Postat av: Ingela, Zeb och Indy

Dagens goda gärning! =)

Postat av: Erika

Oh no!!! Blev lite rädd där att du skulle erbjuda mig likdelar :P



Kram E

2009-01-17 @ 22:59:23
URL: http://orika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback