Torsdags Resumé


Innan jag börjar så kanske jag ska berätta varför Alf har opererats idag..
Alf föddes med en pungkula (kryptokid) och den har tyvärr inte ramlat ner, i buken hade den stannat och det fanns ingen anledning att ha den liggandes där, så idag har lill parven opererat bort den och även kastreras.. så klart, tänkte att det är bättre att göra det när han är i god form, när han är positiv till allt och alla, och varför vänta till det blir problem.
Kan resuméra att denna dag har varit en jobbig dag, det som var värst var timmarna innan vetrinären ringde och sa att allt hade gått bra.....
för bra..det gick det....
Nu är en lycklig matte och en liten trött, pipig Alf hemma som inte alls gillar tratten :) men maten var nog väldigt efterlängtad.
Eftersom mina grabbar är säng och soffliggar hundar, så har vi flyttat in i vardagsrummet och då menar jag verkligen flyttat in, hundsängarna brevid sängmadrassen som ligger på golvet med en massa filtar och kuddar, tända ljus, tidningar och en massa gosaker... Och det är ju så klart för att Alf inte får hoppa.
Det är våran torsdag kväll...

Och till er alla.. Super tack för alla tankar och hållna tummar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att allt gick bra! Alf får hålla sig lugn ett par veckor, sedan är allt som vanligt igen. Nospussar till Alf, och Cino med förstås! Kram till dig.

2009-02-26 @ 21:41:13
Postat av: Annelie

Jippi! Klumpen är borta och dagen har passerat. Skönt att det gick så bra.

2009-02-26 @ 21:50:59
Postat av: Anonym

Skönt att allt har gått bra!

Ha det så gott bland hundsängar, ljus och gosaker =))

kramen

2009-02-26 @ 22:03:35
Postat av: Majsan, Soffan o Saga

Skönt att allt har gått bra!

Ha det så gott bland hundsängar, ljus och gosaker =))

kramen

Postat av: Majsan igen

förlåt att det blev dubbelt

2009-02-26 @ 22:05:19
Postat av: Sandra

Hej Carro, vilken tur att allt gick bra för Alf. Jag och Jemma skulle vilja följa med er tre på långis utflykt nån dag ( när Alf kan igen ). Vad tror du om det? Jag jobbar ju inte nu så har mycket tid. Nån dag när du e ledig tänkte jag. Det e bara att höra av dig om du vill, syrran har mitt nummer. Kram Sandra xx

2009-02-27 @ 00:51:39
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Det var skönt att höra! Hoppas ni fick en riktigt mysig kväll tillsammans.

2009-02-27 @ 07:14:48
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Fia

Skönt att det har gått bra för er, ge Alf kramen från oss =)

2009-02-27 @ 10:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback