Fem saker


Vi Larssons är utmanad av
Ingela, Zeb & Indy

Fem saker i min frys: Märgben, Räkor (till Eddie som btw är på bilden), Lax, Grönsaker, Frysta bär
Fem saker i min väska: Tuggummi, Bajspåsar, Plånbok, Kvitton, Lypsyl.
Fem saker i min garderob: Massvis med roliga strumpor, Sjalar, En ny tunika/klänning som aldrig är använd, Rosa myspys byxor med röda hjärtan på, Sällskaps spel.
Fem saker i min bil: Hundprylar i massor, Mina gröna gummistövlar, Två plast lådor, Handservetter, Hundgodis.
Fem personer jag utmanar: Erika, Syrran, Malin, Sofia,& Anna


Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb och Indy

Eddie var en stiligt randig liten rackare!! Fast han kanske inte är så liten?

Postat av: Lisa

Duuuuuu haaaaaaaaaaaaaar glöööööööööööööööömt en grej från väskan ;)... Ja & från frysen.... fiskgratängtjejen.



Kram

2008-09-11 @ 11:19:15
URL: http://www.krutrut.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback