Utställningen

En peppad Cino och en glad matte klev in i ringen, visade upp med våra varv, ställde upp men
tydligen så var Cino halt på vänster ben bak, visst visste jag att han har problem med tassar men inte att han haltade, gissa om jag kände mig dum, ouppmärksam och som en dålig hundägare.
Men jag skyller lite på det hala golvet, för halt var det.
Kritiken löd:
Mkt välbehållen 9år gammal veteran, gott huvud, stram fin överlinje, men tyvärr halt idag därför KEP
Vi är nöjda ändå jag och Cino, vi fick en dag tillsammans.
Hämtade Alf och begav oss ut i skogen.
 

(KEP(Kan ej prisbelönas)

Hund, som visas i sådant skick att domaren inte kan bilda sig en säker uppfattning om dess kvalite)
 


Kommentarer
Postat av: Ingela.

2008-10-12 @ 18:38:28
Postat av: Ingela, Zeb och Indy

Klart Cino var snyggast av hela bunten! Och vad gäller hältor så är de rätt svåra att upptäcka ibland, så klandra inte dig själv!

Postat av: angelica

du är nog den bästa hund ägaren jag vet!!! så klandra inte dej själv. jag har heller inte sett något... men sånt händer!

2008-10-12 @ 20:12:14
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Lisa

Lite måndagskärlek från södra sidan.



Love/Lisa

2008-10-13 @ 08:59:22
URL: http://www.krutrut.com
Postat av: Louise

Det där händer även dem bästa av de bästa, så var inte besviken på dig själv! Ta nya tag istället, kritiken var ju fin i övrigt, eller hur? :) Min hund har fått många släta ettor på grund av att han inte har kunnat bete sig ordentligt (hoppat och haft sig), det är värre tycker jag! Nej, nästa gång går det bättre skall du se! Hoppas Cino är bättre i tassen nu!?

2008-10-15 @ 10:54:23
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback