Utmanad..


Familjen Larsson har blivit utmanad av Krutrut familjen, med denna utmaning ska man dela med sig av sju bloggar/hemsidor som man (jag) besöker varje dag. Fast jag räknar upp lite fler.
Så här kommer dom.

Min älskade syster, min andra hälft...hon är ganska snurrig men på ett possitivt sätt, läser om hennes tokigheter, hundaktiviteter, partaj och vitsar.

Krutrut familjen, är en stark favorit, älskar henne och hennes hörna med dom röda, dom besöker jag inte en gång utan snarare 8 gånger om dagen, hennes sida i ord och bild får mig att skratta och även gråta. Hon är en människa som alltid ställer upp och då till 100%.

Judit och Vilmer ligger också såklart varmt om hjärtat ♥ och i favoriter samt vän, denna tjej kan det där med ord och bild och Vilmer.. vilken härlig Vilmer.

Anna & Zelda, två tjejer som är underbara och som jag tycker väldigt mycket om (även fast vi aldrig har träffas) otroligt hur två människor kan vara kompisar utan att träffas....läser om deras liv i Stockholm.

Min kära Erika, min söta vän...jag kollar hennes blogg en gång om dagen även fast hon bara uppdaterar 1 gång i månaden, men pratar med henne varje dag ist. (det räknas väll)

Sellgrenska familjen, det finns bara en Sellgrenska familj som kan tala i bilder och som har en Elsa, läser även Elsas blogg.

Saravillfara där kan man få insperationer och ideér. Otrolig är hon.

Min kära vän Malin med underbar familj får många många besök av Larssons och ligger varmt om hjärtat.

Sofia min kära ex arbetskamrat och vän.. efter som vi inte jobbar tillsammans längre och kanske inte träffas som vi gjorde förr, så är det underbart med bloggen. Hennes alla mat recept, kattbus och tokerier ger mig många skratt.

Dagar i ord och bild, precis så är det... underbar sida.

Nä detta går inte jag kan ju hålla på hur länge som helst... för många sidor finns det.
Utmanar gör jag med
Sofia, Malin, Syster, Anna, Erika..  ja ni som vill.

Kommentarer
Postat av: Spiro

Åh, tack så mycket, vad glad jag blir! :o)

Postat av: Majsan, Soffan o Saga

Men du är väl för go´...... att vi fick vara med här =)

Och du...... jag gillar dig o din sida oxå... jag är här varje dag.... ibland flera gånger om dan =)

kram o fin helg önskar vi er

2008-10-03 @ 09:55:17
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: Ingela, Zeb och Indy

Snyft, tycker du inte om min blogg? Tror jag måste tröstköpa en chokladbit i eftermiddag. Vilken otur =)

2008-10-03 @ 12:17:30
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Erika

Men hörru du du!!! Nu är du orättvis! Jag har faktiskt bloggat 4 (FYRA) gånger under september! Så det så! :)

2008-10-03 @ 19:44:09
URL: http://orika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback