Senaste...


Medans jag väntar på tvätten så roar jag mig med en liten lista som jag hittade hos Lisa.

Senaste..
Dryck....: Kaffe och på toppen lite vispgrädde och chokladsås...
Resa..: Kära munkbysjön..ett litet paradis.
Upptäckt..: Att jag är en slarver..
Tv program..: Seinfeld
Mat.: Om frukost räknas som mat så var det havregrynsgröt, annars blir det gårdagens pizza.
Färdmedel..: Min älskade polo kombi
Telefonsamtalet...: Erika
Sms:et....: Från Annica med Molly att hon lade sprayen på bron.
Kramen...: Oj..om inte hundarna räknar så var det från Jenny
Onyttiga...: Chokladkakan i går kväll.. om inte morgonkaffet med chokladsås räknas :o)
Aha upplevelse..: Allt löser sig
Känslan..: En smula av trött, less,ensam.. men ändå nöjd.

Radiokanal..: Hahahaha ja måste nog säga p4...det är en bra kanal speciellt mellan 21.40-24.00..

Bok..: Linda Olssons "nu vill jag sjunga dig milda sånger"
Film..: Pretty Woman som gick på tv i söndags.
Tanke...: Måste fixa..


Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb och Indy

Åh vilket smaskigt kaffe. Sådant vill jag också dricka!

Postat av: Lisa

Mums. Mums. Bjud mig nästa kopp.



2008-10-15 @ 22:19:11
URL: http://www.krutrut.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback