Några Dopp







Kommentarer
Postat av: Ingela och Zeb

Håller Cino på att plocka upp godis från botten på den nedersta bilden? Jag har nämligen en precis likdana bild på Zeb från i söndags, då han plockade korvbitar efter mycket tvekan =)



Ja huga, det är svårt att välja ras. Cane corso har ju varit drömmen länge men jag oroar mig för deras tyngd och knän och för att en dominant hane ska äta upp Zeb, typ =) Risenschanuzer älskar jag men tänk om jag inte kommer att jobba tillräckligt med den och så blir den olycklig? Fast å andra sidan kanske det är så roligt att jobba med en hund som faktiskt GILLAR att jobba att jag blir värsta brukshundstjejen! En setter är aktiv, alert och vacker, jag gillar ju fågelhundar över huvud taget.



Suck, jag ger upp, jag är helt förvirrad.

Postat av: Hundägare

Va är de för stränder ni är på där man få ha hundarna lösa???+

2008-07-16 @ 15:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback