Valpisar

Smälter man inte annars så gör man det nu...

    

Kommentarer
Postat av: Malin

Men åh vad söta de är!! Jag vill också ha en, haha

Postat av: Spiro

Vilka små godbitar!

2008-02-06 @ 13:41:09
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Mia & Ninja

Hej åhh man blir så sugen på valpgos:-) De 2 första kom från Zicans kennel (Patrik Cederlöf)& den som vi har nu kommer från Beckers kennel (Vanja & Roland Johansson) Det var lite jobbigt att ha 2 men bara när tiken löpte. Hade varit lättare om man hade haft 2 av samma kön. Men hanen var en jätte bra förebild för vår tik och man fick mycket på köpet i inlärning av hanen. Var kommer din hane ifrån & vilken kennel kommer den nya valpen ifrån? Kram Mia & nospuss Ninja

2008-02-06 @ 15:41:08
URL: http://www.idoninja.blogspot.com
Postat av: Hello

söööööööötaaaaaaaa =)

2008-02-07 @ 10:19:54
Postat av: anna

ååå nu blev man ju inte lite valpsjuk.. helt bedårande ju..
jaa visst har vår sida blivit riktigt toppenfin, det är en tjej som heter linda som fixat den (http://lindaslya.blogg.se) vi är supernöjda :)
imorgon får min käre sambo ringa till hundägaren å säga att han faktiskt får betala nu för annars kommer vi att gå vidare med det här, min lillebror som pluggar till jurist vill så hemskt gärna stämma honom
så han hoppas ju på att han inte tänker betala medan jag bara tycker att det vore skönt om det vore över nu.
hur är det med er då?
ska du ha en av de där vappisarna?
massa kramar från oss

2008-02-07 @ 18:39:09
URL: http://annazelda.blogg.se
Postat av: anna

åå jag skulle vilja ha en brun, dom är så himla vackra (dom svarta också naturligvis men dom bruna känns lite mer ovanliga)..
japp zeldan mår bra hon också, höglöp så hon är lite jobbig just nu å stackars alla hanhundar runt omkring oss.. men men snart är det över för den här gången,å vi har planer på att faktiskt kastrera henne sen, vi ska inte ha valpar så det känns nästan snällast att göra det.
tack för dina ord om betalningen, hade varit så mkt enklare om han bara hade betalat, det hade jag gjort på en gång om jag hade varit den skyldige, så här länge tror jag knappast att han behöver vänta på pengarna från försäkringskassan.. nää han vill nog helst bara slippa betala å tro att vi ska glömma..
min sambo va ute å drack några öl på den "lokala puben" förra fredan å då träffade han en annan tjej som är dagmatte åt en weimarantik å vårt område, å minsann hon hade också blivit attackerad av schäfertiken.. så nu vet jag 2 till så det är uppenbarligen inte min hund som det är fel på..

kramkram gumman

2008-02-07 @ 20:52:18
URL: http://annazelda.blogg.se
Postat av: anna

jaa dom är inte roliga när dom löper, imorgon ska vi iväg på kryssning å lämna bort zeldan till en kompis så nu får han tampas med en löptik..
ja man får mer blogglust när bloggen blev så himla fin..
hoppas ni får en trevlig helg!

kramkram

2008-02-08 @ 18:06:34
URL: http://annazelda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback