När man som mest anar det...


Igentligen så behöver jag inte säga så mycket mer för överskriften säger allt.
Magkänslan ska man alltid gå efter för den stämmer nästan alltid. Och den oroand magkänslan att något är fel har legat och grott hela dan.
En helomvändning i speed precis så blev det.
Men när jag tänker tillbaka på dessa sista två timmarna och efter några bollande ord med han i fråga så var det nog lika bra.
Visst blir man ledsen och besviken och fundersam hur människor behandlar människor, men man slutar aldrig förvånas.
Och jag förtjärnar bättre!

Kommentarer
Postat av: Lisa , Rut & Gunda

JAG ÄR MED! Idioter växer faktiskt på träd, men sen när man HELT gett upp så ser man en ljusglimt. Men den mannen du mötte behövde inte jag syna i sömmarna, han var inte värd en sån fin människa som du & du var inte värd någon som gillar luftslott mer än verklighet. För det är väl där de flesta av oss lever. Lögner & påhitt kan man vara utan. Punkt.



Men vi älskar dig, glöm inte det.



Ensåndärhårdkram/LISAN & TJEJERNA

Postat av: Lisa, Rut & Gunda

Måsen... är den symbolen för mannens IQ?

2008-08-16 @ 01:03:25
Postat av: Stefan

Döm inte hunden efter håren..det är ett gammalt utryck ni säkert hört förut. jag har varken lovat eller sagt något som jag ångrar. Karro är en jättefin tjej och hade läget sett annorlunda så, tjohoo, jippi!! men jag var inte klar med den realtion jag hade, jag trodde det men jag var det inte, jag hade nog aldrig fått reda på det heller om jag inte hade konfronterat det idag. Jag är glad att det inte hann gå längre än så här innan, för då hade du Karro hunnit få verkliga känslor för mig, du känner mig ju knappt, hur kan du säga att jag sårat dig så djupt? vi har setts tre gånger totalt?? Jag vet att jag är en bra människa och jag är stolt över den jag är. Det ska du vara över dig själv med! Att hata och kasta skit löser varken det ena eller det andra. var glad över att du är den du är och att du har så fina vänner som du verkar ha! Vi lär ju säkert ses igen så det är ju bara dumt att skiljas som ovänner!

Jag hoppas verkligen från botten av mitt hjärta att du får det bra och att du en dag finner den specielle någon! Jag unnar dig alla lycka! det är så man ska vara mot människor! Ha det gott nu.

Kram och hej!

2008-08-16 @ 01:48:11
Postat av: stefan

Ps! och du...satsa mer på det här med fotografi, du har en otrolig fallenhet för komposition, dynamik. bilddjup och ...ja du är jätteduktig! gör nåt av det!

2008-08-16 @ 01:50:35
Postat av: Judit

Intressant val av bild gummman. Texten behöver jag inte kommentera, du vet var jag står och var jag finns... Vi ses snart på klubben, det blir mycket sol, skratt och fika. Lovar.



Puss och kram!

2008-08-16 @ 07:07:36
URL: http://lattematte.wordpress.com
Postat av: Lisa , Rut & Gunda

Idag ses vi på klubben! Jippijej!



Kram



ps. Min magkänsla stämmer fortfarande. Msnförklaringar & bloggsvar har aldrig impat på mig. I mina öron ringar orden fegis. Är man inte klar i en relation behöver man knappast yppa orden "kär" eller ge planer för vad som skall hända. Oavsett 3 dagar, 3 år eller vadsom. Nejdu Karro, hjärtekrossad kan man inte kalla dig, du vet bättre. Men det där med att föra någon bakom ljuset, det gillar vi inte vi tjejer... kanske något att lägga på minnet? ds

2008-08-16 @ 10:10:09
URL: http://www.krutrut.com/blog
Postat av: Svar till Stefan

Djupt sårad är jag inte, mer besviken och arg hur man från den ena dagen prata om kärlek och saknad och att du är glad att jag finns, till att bara bryta och gå vidare. (en tvärvändning på 24 timmar)

Man ska vara försiktig med ord, speciellt om man inte menar dom. Och så kan jag rekomendera att vara ärlig och avsluta innan man på börjar nått annat.

Men jag hänger inte läpp för det, hoppas även att allt funkar för dig framöver.

/Karro

2008-08-16 @ 10:32:54
Postat av: Stefan

point taken.. Lycka till med fotot och voffsingarna!

2008-08-16 @ 13:16:04
Postat av: Ingela, Zeb och Indy

Oj här går det undan. Jag hann inte ens gratulera dig till att ha hittat HAN som skapar pirr, men det var visst lika bra. Du hittar nog någon annan grabb ska du se, en utan oavslutade relationer i bagaget!!



Det var jättekul att träffas idag och att få mysa på dina goa vovvar. Hoppas vi ses snart igen!

2008-08-16 @ 20:12:03
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

är han inne och kommenterar din blogg så har han ju uppenbarligen a) svårt att glömma dig b) dåligt samvete att han dumpat dig på msn och c) så dålig omdömme att han inte fattar att han kommer bli manglad på din egna blogg av dina tjejkompisar..

massa kärlek från h&c

2008-08-18 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback