Hemma

Ja då var vi hemma från Tallin då.. Super skoj har vi haft.
Då har fyra år gått på 23b och nu har vi alla har splitrats, det känns mindre skoj..
Ja åter till Tallin som är en ganska fattig stad.
Mycket lägenheter, som dom aldrig renoverar upp..

 
    

Fast i mellan alla dessa mindre vackra hus så kunde det dyka upp en färgklick :)



Rundvandring fick vi oxå. Ortodox kyrkan va otroligt vacker.
Hela gammla stan var otrolig..

     
     

På Båten

     
     
     

Tack för en underbar kryssning Tjejer..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Spiro

Fin fina bilder, tar och länkar till dom från min sida tror jag!

Postat av: Lisa

Hej på dig Ängeln min:)
Fan vad kul vi hade..Hi Hi Blev kanske lite mycket sprit på torsdag natt:)
Jag kommer att sakna alla så jäkla mycket...men du och jag vi ska hålla kontakten iaf.
Puss på dig och tack för en mysig resa och tack för att du ville dela hytt med mig:)...

2007-09-02 @ 17:39:34
Postat av: angelica

fina bilder!! kram o tusen tack smycket!! kramkram syser min =)

2007-09-02 @ 22:21:12
Postat av: Babbe

ja det var en resa det, roligt som fan hade vi, var aldeles lagomt med spit på torsdagsnatten tycker jag, asg

2007-09-03 @ 13:37:34
Postat av: stefan

den där blonda tjejen, fasen vad vacker hon är.... ;-)

2008-08-08 @ 23:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback