Paket

Go´Morron

I morse så va jag & Cino ner & hämtade ett paket.. som är försenat.. Det skulle vara julklappar till Cino bla.
10 grisöron, 2 st Plutodukar, ½ kg Levergodis åsså dessa söta flygfän =)

    

Den blåa ankan piper & gåsen skriker som en gås :-)
Tror oxå att gåsen börjar bli lite kal *hihihi*
Här är allt ludd.. & det efter ca en timme :-)



Jag & Cino har nog aldrig berättat om våran andra kompis vi har här hemma..
Eddie heter han =)

    

Han är en vattenskölpadda på närmare 12 år...

Kommentarer
Postat av: angelica

åhh han är så go min lilla syster son! =) världens bästa efter mig :P hahah! hörs imorgn ngt!
kram!

2007-01-05 @ 17:21:26
Postat av: Carolliine

Hahahahahah Ja visst är han :) Nähä han brås på matte ju ;P
Tack för i kväll..
Kram Kram

2007-01-05 @ 18:50:02
Postat av: angelica

fy (faan rent ut sagt =) ) vad jag är sugen på mammas middag nu!! hua! =) ses sen! kram

2007-01-06 @ 14:09:51
Postat av: Carolliine

Hahahahaha jasså... man kanske ska jobba över :P Hihihihi =)

Postat av: Spiro

Hej busunge! Jag har utmanat dig, kolla mig blogg! :o)

2007-01-06 @ 23:08:04
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback