Oj Nu vad det längesedan jag skrev....

.......i bloggen.....

Har precis kommit hem från mormor.. Jag syrran & Cino va där & hälsade på.. mycket för att syrran åker till Bali på Tisdag & blir borta en månad.. =)
Ja annars så jobbar man som vanligt.. Förra helgen så va jag & Fredde & såg Timrå- Brynäs i gärdet, på lördagen så va vi & lekte i BodaBorg hela dan..Sååå skoj... Lite mörbultad i kroppen va man ju.. =)
Söndag så va det middag hos mammsen.. Lika gott som vanligt.
I morron så kommer Fredde ner igen.. (längtar)  Det är jobb för mig hela helgen.. men på Lördag så ska vi på middag hemma hos Erica & Håkan & lill knytet Victor som bara är 6 veckor.. =) Vi ska göra förrätt & efterrätt *mums* Åsså får vi se om Viktor till låter oss & spela lite spel =) Oops måste ju klura på vad jag ska köpa till Victor ju.. *hmm*
Söndag så ska vi hem till syrran.... Träffar ju inte henne på ett tag sen.. Hon åker  ju och  jag & Cino ska följa med Fredde hem till Östersund. Vi kommer tillbaka hem på Onsdag.

Ja å nu är det dax & diska upp lite.. Kram kram!
                                        ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

tack för idag! ja vi får se om ni kommer till mig p åsöndag lr om det blir middag hos mamma, hela familjen innan jag åker ifrån er... =) hörs imorgon! kram o diska på =P

2006-09-07 @ 21:52:48
Postat av: Carolliine

Å Tack själv gumman... Även fast det va ganska flummigt =) mm vi hörs av i helgen så klart...så får vi se vad som blir på söndag.. Kram & Natti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback