Lördag den 23: Sep

Ja då är det lördag...

I går så ringde vetrinären från Strömsholm, Torsdagen den 19:e Oktober klockan 15:15 ska Cino skrivas in & den 20:e så blir det ev. operation. På hans födelsedag :(  Och matte har ont i magen :( Men det går säkert bra... *håll tummarna*
Så i går fick Cino ett nytt halsband, en igelkotts pip, 10 grisöron, åsså ett ben



Jag, Fredde & Cino åkte till Petersvik i går.. Köpte med oss skråvmål... hur mysigt som helst.

Hockey & film på kvällen..

Jajustja & jag fick ett par skor av fredde i går oxå.... =) Tack vännen!

Nu är det tvättis, duschen & middag hos freddes päron..

Ha en bra dag!
Kram


Ja justja måste ju bara visa min söta Junie som bor 8 dörrar bort...



Henne kan man inte sluta pussa =)

Kommentarer
Postat av: angelica

hej syster! hur ar det dar hemma? har ar allt bra, varit o atit tacos nu m majs, anton o ylva... super gott var det!! imorgon blir det vatten landet for fulla muggar! haha det ska bli sa skoj! laste att cino ska operera sig, men da ar jag hemma! maste ga nu men vi hors senare i veckan ngt! halsa alla o ge mamma en puss =) puss o kram!

2006-09-24 @ 15:34:02
Postat av: Carolliine

Nämen hej gummsan.. Vad kul att du skriver i min blogg.. Saknar dig här! Å jag vill oxå va där du är... Här hemma är det som vanligt.. mm vet att du är hemma när Cino ska operera sig... Hoppas att du kan följa då?? Alla hälsar tillbaka.. Pussar & Kramar till dig från alla oss.. ;)

Postat av: Malin

Hej tjejen! Det är alltid lika roligt att läsa din blogg :-) Hoppas att allt är bra med dig? Läste att Chino ska operara sig. Vad är det för operation han ska göra? Hoppas iaf att det kommer att gå bra. Kramar från mig och Kali

2006-09-25 @ 19:39:07
Postat av: Carolliine

Nämen hej gumman.... Vad kul å höra från dig.. Å Tack för det!
Mm Cino ska operera sig... Jag hoppas oxå att det kommer & gå bra, eller hoppas snarare på gallant ;)
Hoppas att allt är bra med er.. Och att Kali mår bättre? Kram från oss!

2006-09-25 @ 22:10:03
URL: http://Carolliine.blogg.se
Postat av: Hello

HEj gumman!
Vad har hänt med prutten?? Me worrie.. Skriv och berätta i ett mail! Saknar dig!! Puss och kram /Telka ;)

2006-09-26 @ 07:04:47
Postat av: Anonym

Hej Älsko!!!

Mm ska skicka ett mail till dig om prutten... Föresten så har jag skaffat skype nu oxå.... ;)
MISS you TO.... Love you!

2006-09-26 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback