Fredag den 15:e September

Äntligen fredag... åsså är man ledig helgen... =) Förra helgen så va jag & Fredde & hälsade på Erika, Håkan & Viktor, Viktor är bara 6 veckor än.. Åååå så söt...... Det blev middag... Jag & Fredde..hmm eller rättare sakt Fredde gjorde förrätt & efterätt. Förätten blev det avokado men en super go röra till.. Efterätten: äppelpaj & vaniljsås *mumma* Huvudrätten gjorde Erika & Håkan.. SUPER gott med fläskfilé med baccon & råstekt potatis *smarrit gott*

        


Jag & Cino har varit uppe i Östersund i veckan, hos Fredde... Jätte mysigt, det blev en liten "mini" semester, med go mat.. åsså sällskapet så klart =)
Jag & Cino åkte tåg hem...



Åsså måste jag ju visa mina killar.. =)



Nu har min lilla plutt syster (24år) åkt till Bail med sina tjej kompisar.. Hon ska vara borta i en hel månad.. Kommer & sakna någon & tjafsa med *fniss*
Hoppas att du kommer & få det helllt underbart....



Åsså är det äntligen helg då.. I kväll blir det & små städa lite.. Tänkte försöka ha tvättis oxå.. Hahaha åsså lömde jag & avbeställa en film.. Så igår på posten så kom det en svensk film: "att göra en pudel" haha få se vad det är för tok film då =)
I Morron lördag så kommer det några kompisar.. Så det blir middag, spel & hälso kväll med ansiktmasker & skratt =)

Ha en bra helg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback