Röda bajspåsar..Farmor tröja... Peppakaksgubbar utan huvud...Utan Jobb...

Ja vad ska man säga..
Att det trodde jag ju inte.. Mötet i dag..... Ja det enda jag kan skriva just nu är att min avdelning ska stänga den 1:a Sep. Landstinget ska spara 20 miljoner..
*ahhhhhhhaaahhhh*  Vilka nötter!!!
Ja hoppas att patienterna minskar oxå...
 Till alla gammla: Stanna hemma!!!!!
Det finns snart ingen vård i detta land...

Jaja nu till annat...
Har varit på simmning med vovven i dag... Så skoj tyckte han ju inte att det va.. Men i kom han =)
Före så va jag & syrran & handlat lite.. Kom hem med MASSA ljus från ikea åsså hittade jag dessa:

 

Suddig bild kanske.. Det är vita lyktor.. 9:-st

Åsså har jag handlat lite via nätet oxå =)

    
*Från vänster: Röda bajspåsar med hjärtan, Griffeltavla, Farmor tröja, Peppakaksformar*

Härlig jul det kommer & bli ;)

Puss påer!

Kommentarer
Postat av: Spiro

Bajs-landsting eller vad säger man? Hihi, så du har oxå shoppat på coolstuff du! Vad har du för bus för dig imorgon kväll förresten? M överger mig för att åka på europe...

2006-11-10 @ 21:20:31
Postat av: Anna

dom röda bajs påsarna måste jag bara ha till jul!!

Postat av: Carolliine

Anna: Hahahaha ja visst är dom läcker.. har köpt dom på http://www.bluebox.se

2006-11-12 @ 12:13:54
URL: http://Carolliine.blogg.se
Postat av: eva

Hej! Var har du hittat de röda bajspåsarna? Vet du någon kul hund-butik i Stockholm fär man kan köpa liknande grejer?

2007-12-18 @ 15:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback