ja då va det...

Vinter då......
På en & samma dag så förvandlades allt till vitt



Det va längesedan jag bloggade nu..
Och vad har hänt...
Jo Cino har tagit bort sina menisker på höger bakben & det gjorde han nere i Strömsholm, Och även dit ska vi nu den 23:e.. Då är det en knä operation som ska göras.
Hans korsband är 25% av så han ska göra en TPLO metod.
Håller tummarna även nu att allt ska gå bra.. Det är en stor operation.
Åsså blir det rehab träning efter op. Cino simmar även nu för att stärka upp musklerna i sitt bakben.
Eftersom Cino är en soff & säng hund så har jag...Hahaha tagit bort benen på sängen för han inte ska överbelasta benet..
Man gör ju allt...
Nu har jag bokat vandrarhem oxå.. Kan ju inte lämna honom där nere, även fast det är upp till 5 dagar vi ska vara där...

Bilden här ovanför är sen han va lite groggy på vandrarhemmet.. Hihihi han somnade med nosen på pipen ;)
Han är ju för söt....

Nä nu är det dax för lunch innan jobbet...

Kram
Karro & Cino

Kommentarer
Postat av: Spiro

Ah! Äntligen en update! :o)Tyckte om bilden på dig och cino. Ses ikväll!

2006-11-02 @ 11:41:38
Postat av: Carolliine

Hahhaha ja äntligen... Så klart vi gör... =)

Postat av: Malin

Men stackars Cino! Hoppas att han kommer att bli bra efter nästa operation. Ge honom en stor kram från mig och Kali

2006-11-02 @ 16:55:40
URL: http://www.majjjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback