Fortfarande svullen på benet....

Cinos ben är fortfarande svullet.. med operations såret såsar inte längre iaf..
Har pratat med Agria idag om händelsen nere i Strömsholm, dom hade inte hört något liknande & tyckte att jag skulle först & främst prata med djurkliniken. Satt i en förfärlig lång telefon kö innan jag kom fram. Jag berättade händelsen för tjejen reseptionen.. Hon dokumenterade händelsen i journalen, för där stod det ju inget.. Tur att man har fotat skadorna ut i fall..
Fick samtal av chefsvetrinären förut, jag sa vad jag tyckte & framför allt kände.. Tycker att det va väldigt klantigt gjort, det hade inte behöva hända...
Kollade i Cinos mun nu i kväll..... Men va fan tror att det inte bara är 2½ tand utan några fler som saknas, kunde iaf. räkna till 4½ tand. *ahaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa* Jag blir så ARG...
Ja ja det blir nya samtal i morron..
Svullnaden på nosen är på väg åt rätt håll iaf. så det känns skönt..
Om två veckor ska vi ta bort alla agraffer på benet åsså ska vi kolla tänderna.. Sen blir det & ringa till Strömsholm igen.
Nu ska jag ut på hund forumet & klaga lite..

Natti & Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad bra att det gick bra med operationen. Men f-n vad synd att han skadade tänderna. Väldigt konstigt? Märkte de inte att han var orolig?? Kramar!

Postat av: Annis

Hej,
så hemskt tråkigt och onödigt det med tänderna :-(
Jag hoppas verkligen att allt ska lösa sig med det!
Stackars Chino!
Hur går det med benet? Du skrev att det fortf var svullet men att det inte såsade, har det varit rinnigt alltså?

2006-12-01 @ 17:03:15
Postat av: anki

Hej Carro du kan kyla Cinos ben ca 30 sek efter prom om han är svullenm ej längre med tanke på plattan.
Kram badtanten

2006-12-05 @ 15:46:02
Postat av: Carolliine

Hahahah hej påre badtanten :) Mm har gjort det någon gång... men nu blir benet bättre & bättre.. *håller tummarna* =)

2006-12-05 @ 22:31:02
URL: http://Carolliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback