Snart är det onsdag ;)

Hej Hej
Nu va det längesedan jag skrev i bloggen... Ja ja bättre sent en aldrig..
Vilket kanon väder...helt galet..men så klart att det ska bli ful väder i morron nu rå..Speciellt när vi ska ha personalfest..eller havsfest som vi kallar det.. Å så roligt..Vi blir närmare 30 st & vi ska hålla till ute i Juniskär.. Hoppas bara att det blir fint väder på kvällen + att ingen åker på magsjuka..som det oxå går på jobbet.. (så klart) Så vi får hålla tummarna hårt :)
Cino tycker att det är fruktansvärt jobbig med värmen & det skulle jag oxå tycka om jag va täckt med päls =)
Skriver mer efter festen..Nu är det dax för en dusch & sängen..
•••••••
Ju justja jag måste ju bara säga till Barbro att vi syns i morron + att det va himmla bra skrivet på din blogg.. &
sofia jag ringer innan vi åker här i från i morron kväll =)
Natti & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback