Besök...

Halloj... Jobbade hela dan i går..snacka om att jag är förvirrad nu..Det känns som om det är måndag i dag...Men åsså är det redan onsdag =) Ja ja iaf så fick jag & Cino besök från Hudiksvall i går av min ena morbror & han hund (Donna) visst är hon söt.. =)  Så vi åkte till Big Boy (som alltid) handlade både till oss & hundarna..Brassade upp till Norraberget & åt där.... Oj.. Ibland så funderar jag hur jag kan vräka i mig så mycket... =) Men gott är det!
I dag är jag ledig..& det kändes i huvudet i morse... Jag vaknar alltid med huvudvärk när jag är ledig... Jag sover för länge.. Som i natt då..så sov jag10 ½ timme...

I morron så är det lunch på stan som gäller.... *gott* med trevligt sällskap så klart =)

Men nu är det kaffe med grannen..
Kram & hejj ♥

Donna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback