Torsdag den 6:e Juli

Halloj..

Då är gatufesten i gång... JIPPI......Vad skoj.. Även fast jag inte ska gå alla tre dagarna.. Vi har planerat att gå på lördag..
I går va vi ju oxå där.. så klart man måste gå när det är gratis :D
Vi åkte så klart karusell.. det är ju bara ett måste här är ett kort innan vi tjejer kliver på.. åsså jag då.. är det sällan jag blundar & ser allment crazy ut.. jag får nog börjaträna på någon special pose =)



Nu i kväll så tog jag årets första kvälls dopp....... Jag, Cino, Helena & Tim invigde Hulitjärn.. Helt underbart... & Cino simmade oxå..Det är första gången på 6½ år som han simmade..eller det är ju lättare & säga att det va hans första gång =)

  

Jaja nä nu är det dax för natten.....

Kram & Hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback