Tjuvlyssnat.se



McDonalds, Jägersro Malmö

(Tjej ~18 står i kön till McDonalds för att beställa. Kille ~20 tar emot beställningen.)
Tjejen: Hej jag ska ha en Big Mac & co med Cola light och en garlic dick!
Kille: Ursäkta?
Tjej (överartikulerar): Big Mac & co med garlic dick!
Killen (iskallt): Jag är ledsen, vi har inga vitlökssnoppar inne.
Tjejen (väldigt röd i ansiktet): DIPP! JAG MENAR DIPP!


Publicerad i kategorin Södra Sverige kl. 13:23 den 22 december 2006 av Damon



(Två killar i ~18 tittar på kläder i butiken.)
Kille 1: Shit, kolla in den där kjolen!
Kille 2: Ja, vad är det med den?
Kille 1: Det var fan en äkta musikant-kjol!
Kille 2: Musikant-kjol? Vaddå, är det för musiker eller?
Kille 1: Va?! Nej, är du dum eller?! Den är så kort så man skulle se musen i kanten, fattar du? Mus-i-kant-kjol!

Cred: Olle
Publicerad i kategorin Stockholm kl. 01:00 den 19 december 2006 av Damon


(Två tjejer ~20 står vid en busshållsplats och diskuterar den ena tjejens kärleksliv.)
Tjej 1: Men asså vad betyder dom här tre punkterna i hans SMS? Va?! Är det typ "jag orkar inte prata mer med dig", eller "jag vet inte hur jag ska avsluta mitt sms"... eller?!
Tjej 2 (ser matt ut): Jag vet inte... han kanske inte kom på nåt mer att säga.
Tjej 1 (frustrerad): Meh! Gud vad taskigt! Men kom igen ärligt, hur ska man tolka det? Han kunde ju ha skrivit "Kram" eller "Puss" eller vad fan som helst!
Tjej 2: För i helvete, det är TRE PUNKTER. Det betyder inget speciellt, släpp det nu, bussen kommer.
Tjej 1 (ser sur ut): Men hur ska man tolka dem då? Du?
Tjej 2 (muttrandes): Som "varje hål jag vill ta dig i..."

Cred: Shorty
Publicerad i kategorin Stockholm kl. 13:05 den 20 december 2006 av Damon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback