Har inte riktigt fattat att julen har varit här....

Fast det kanske inte är så konstigt när man låg i feber & i brak förkylning....
Och alla som känner mig väldigt väl.. så vet dom hur mina förkylningar är..
Resume....!
Snytdukar under näsan & ett örngott & torka ögonen med i ett svart mörker (eftersom ögonen inte tål ljus)
åsså med p4 i bakrunden..
Prova & ligg så från Lördag till Tisdag.. Jo åsså en hund som ska rastas där i mellan oxå..
Det är väll inte förns idag som jag är på benen & kan vara människa.. Ska vara hemma i morron oxå.

Men julen har varit bra än då.. Fick sååå mycket bra julisar.. hmm men tror då att Cino slog mig i år i gen *fniss*
Ja han fick 12 julklappar med gotta & ben i
åsså MASSA leksaker, här är två av dom.

 
*Pip boll & en aktiveringsbräda*
Av min bästa helena så fick han en julis från usa
*Hahahahaha*

  
& han älskar dom =)

I morron är det dax för rehab igen... lägger in en eller tre bild/er på hur det ser ut oxå..

     

Kommentarer
Postat av: Spiro

Trist att du blev sjuk så länge.. :o( Den där rehaben såg ju lite lugnare ut än simningen iaf! :o)

Postat av: Carolliine

mm jag blir ju så sjuk när jag väl blir sjuk :( men nu är det bra igen :) Hahahaha ja inte mycket plask där heller =)

2006-12-28 @ 18:00:13
URL: http://Carolliine.blogg.se
Postat av: Pernilla Gidèn (Mattsson)

Hoho, nu ger jag mig tillkänna. Den är kul att läsa!
Du vet vem...

2006-12-29 @ 18:05:37
Postat av: Carolliine

Hahahaha äntligen :) Tack för titten!

2006-12-29 @ 23:16:36
URL: http://Carolliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback