Måndag


Uppdateringarna på bloggen har varit väldans dåliga, nu sitter jag här på en måndag, sjukskriven och less med den värsta halsflussen som någonsin finns
(om du frågar mig) och det som svider mest är att jag måste vara isolerad från omvärlden i minst tre dagar för att inte smitta... Kul. Vad ska man sysselsätta sig med då? Eftersom jag inte orkar prata... och dom som jag pratar med i telefonen säger bara va hela tiden så blir det mycket sms.
Grabbarna är super duktiga och kräver ingenting, dom är nog bara glad att ha mig hemma.
Nu ska vi tre äta glass.

Kommentarer
Postat av: Majsan

Eländes elände! Krya-på-dig-kramen kommer här... jag tar risken att bli smittad ;)

kraaaaaaam

Postat av: angelica

Se till att bli frisk nu snart!! :) Vi hörs imorgon. kanske till och med kommer förbi med någon bulle :)

kram hälsa mina snyggingar :)



cool kort förresten! cino, mosters, eller ja egentligen mammas, älskling :)

2009-08-31 @ 20:18:27
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Angie

Usch! Hade halsfluss för några veckor sedan och kände mig VÄLDIGT ynklig, lider med dig. Ett tips är att skita i dåliga halstabletter från Apoteket som utlovar smärtlindring och istället gå till Farbror Doktorn och få penicillin, promise!

Krya på dig!

2009-08-31 @ 21:35:51
URL: http://www.tokigangel.blogspot.com
Postat av: Krutrut-Lisa

Kåvepenin is da shit! Idag låter du som en ny människa! Ja & sen lite kärlek på det så är du så gott som ny ju...



PÖZZ

2009-09-01 @ 17:43:08
URL: http://www.krutrut.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback