Lördag


Lördag och jag äter smultron till frukost och tycker att denna sommaren är super bra, även fast jag jobbar hela.
För om man tänker tillbaka på dom senaste sommrarna så har det inte varit lätt, varje sommar har börjat med tårar.
Men sommar 2009 är tydligen min sommar, för det är inte varje sommar som jag sitter och vräker i mig smultron till frukost och gör en smultron paj på resten. 
Det blir också första sommaren utan sjukhusbesök, eller övernattning på djursjukhus, hundarna är lyckliga och mår bra, Cino mår super bra och simmar som aldrig förr, och Alf äter bär som aldrig förr och små bena kutar för fullt.
Sommar 2009 är nog våran sommar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbart skönt för er!

2009-08-08 @ 19:43:39
Postat av: Erika

Det låter hur underbart som helst!! Glad för din och vovvarnas skull. Kram Erika och Lava

Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Vad härligt! Jag är glad att du har en bra sommar!

2009-08-09 @ 09:31:46
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Annelie

Va härligt det låter, jag hoppas nästkommande blir

minst lika bra för er. Ni förtjänar det.



KRAM

2009-08-15 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback