Alla dessa kort

image1200

Jag bara älskar, älskar min kamra, där jag är där är kamran. Man kan säga att jag är besatt.
En vän frågade mig för ett tag sedan, Vad jag skulle göra av alla dessa kort, ja det är ju inte 6 kort per gång som jag knäpper, nope lägg till 2 nollor, och i bland det dubbla... Ja jag är nog lite störd, om inte kamran är med så finns möjligheten att missa just det där kortet och det vill jag ju inte, för jag vill ta just det där kortet.
Jag beställer vissa kort så klart, bloggar, skickar, ja sen är det nog stopp där, jo åsså bränner jag ut alla så klart, för skulle datorn lägga av, dö, brinna, bli stulen :) så finns ändå alla kort kvar.
Ja ja vilket fall som helst så hade jag inget bra svar på min väns fråga.
Det enda jag vet är att jag älskar min Nikon..

Vad gör du med alla dina kort?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Aaah vill också ha en bra kamera! Du knäpper så fina kort. Vad är det för kamera du har?

2008-05-14 @ 10:20:30
Postat av: Judit

Håller med, varför är det så vansinnigt roligt att knäppa och så obeskrivligt svårt att kasta?
Jag ägnade hela söndagen åt att gå igenom mappen med foton fr.o.m januari, det är flera tusen bilder som jag tänkte att NU JÄVLAR SKA HÄR RENSAS!
Det slutade med att jag bara satt och tittade under leenden, skratt, rysningar, och hela känsloskalan. Ingen bild slängdes. Suck.

Äh, kanske är det meant to be liksom.

Postat av: Judit

PS. Tur att man har en extern hårddisk.

Kram!

2008-05-14 @ 15:10:07
Postat av: Lisan

Hej gumman

Trots det faktum att jag har det SÅÅÅ bra just nu så längtar jag hem till dig, grabbarna & det där kaffet på din uteplats. Men jag är ju hemma på söndag!
Solen skiner idag med & värmen är himla skön. Jag ska snart packa mig mot parken med en kall kaffelatte. HÄRLIGT!

Kramen/Lisa

2008-05-15 @ 10:17:21
URL: http://www.krutrut.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback