Klant Snurr Matte..... ;)

Vilken miss jag gjorde i dag... Råkade ge Cino mat innan han skulle åka & simma.. Ibland tänker man bara inte... Stackarn va så nervös så han skakade.. Inte vill han simma heller.. Tur att matte va snurrig då så du slapp... I ställe så hittade jag en stört härlig "liten" present till han.... Tror ni att denna hund är bortskämd då?????
 Men jag kan ju inte hålla mig...

                                

Denna Gula anka har han varit med hela kvällen =)
Simmning blir det på Torsdag ist.

Natti & Kram

Kommentarer
Postat av: angelica

oo herregud, denna jäkla anka ska till o med finns på bloggen!!! =) hahaha! tror nästan att du tycker mer om ankan än cino :P kram!

2006-11-15 @ 15:34:36
Postat av: Carolliine

Hahahah ja visst är den söt... ;) hmm kanske det kanske :O)

2006-11-15 @ 16:43:30
Postat av: Spiro

Haha, ja han började ju få ont om leksaker.. %o)

Postat av: F

Hörde att matte var på den nya gallerian och skämde bort sig själv igår :)

2006-11-17 @ 12:43:25
Postat av: Carolliine

Spiro: Nä tycker du det..... :P
F: Mm det måste man göra ibland...

2006-11-18 @ 11:19:17
Postat av: Malin

Haha, vilken söt anka :-) Nu är det väl inte många dagar kvar tills Cino ska operara sig? Hoppas att allt kommer gå bra. Kali hälsar! Kramar

2006-11-19 @ 21:21:48
URL: http://www.majjjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback