Tisdag den 20:e Juni

Hej Hej

Ja då är "mini" semestern över.. Åsså är det dax för natt passen.. Det första passet är i kväll & än har jag inte sovit/vilat.. Men ska väll lyckas klämma in det också före kl 21:00.
Ja under min "semester" så har jag väll inte gjort något spec. Festen va ju i onsdags.. & på torsdan så va jag på grillning 8 dörrar bort..som va mycket trevlig & gott :) Fredan så inskaffade jag lite nya vardagsrums möbler.. (bilder nedan) & är JÄTTE nöjd med dom..så hela fredag kväll gick åt å snickra i hop dom =)
På lördan så va jag & mamma hem till mormor så bor ca 12 mil här i från..& även där blev det grillning å super gott va det ju så klart =)
I går så kom min bästis Helena upp hit från Göteborg..Hon ska vara här HELA sommaren.. Å vad skoj vi ska ha..
Stan blev det i går..Gick & gjorde en ny syn undersökning + att jag beställde nya linser..ja sämre syn hade man ju fått oxå :( Som plåster på såren så köpte jag nya jeans & lite krimskrams =)
Åsså va det Tisdag...... Har städat hela dan i dag... så nu känner man sig något skitig..så nu är det dax för duschen & lasagne...
Ha en bra natt..
Kram & Hejj



   

Kommentarer
Postat av: Meschan

Åh.. vad fint det har blivit i ditt vardagsrum...hoppas att man får komma snart och hälsa på!! Kram

2006-06-22 @ 22:37:14
Postat av: Barbro

Ja som jag sa när jag var hos dej så vart det såååååå fint, alltid kul att köpa nytt.

2006-06-24 @ 16:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback