En vecka har gått.....



Cino tycker jag mår bra med tanke på att det bara är en vecka sedan han opererade sig...
Han har "doppat" ner tassen relativt bra under veckan.. förutom i går efm/kväll som syrran ringde & sa att han hoppade på tre ben... Jaha klumpen i magen kom fram igen, fick sluta lite tidigare från jobbet.
Tog tempen på Cino när jag kom hem och det va 37,7 så ingen temp.. Normal tempen på hundar ligger mellan 37,5-38,5. (om jag inte minns fel)
Sover gör han väldigt mycket.. men det är ju inte så konstigt..
Benet är lite varmt & uppsvällt fortfarande men det ge väll med sig, men håller sten koll..

Vill passa på & tacka Annis som svarar på mina funderingar via
vovve :)
Åsså en STOR ros till syrran så klart som hjälper mig med Cino när jag jobbar, tack gumman =)

Det är inte ofta vi får stor främmande av mormor, men det fick vi i dag... Mormor, moster & morbror tittade förbi, dom är ju så söt... Det går allt för långt i mellan gångerna, det måste vi ändra på  =)

Ska ta hand om det enorma disken nu.. Men ha en trevlig helg!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Annis

Åh tack snälla för Dina rara rader!
Krama på Cino från mig!
Kramar från Annis

Postat av: Carolliine

Annis: Jo det va så lite så... Cino ger nog en puss tillbaka :)
Kram!

2006-12-03 @ 11:35:56
URL: http://Carolliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback