Tisdags uppdatering



Dagarna går fort.. redan inne på ett nytt år, och detta år ska bli ett bra år för mig och hundarna. Så är det bara!
Alfs första nyår gick kalas bra, för Cino går det bättre och bättre för varje år och detta år lyfte han knappt på huvudet så det gick mer än bra.
Det nya året skålades in med Erika och en massa alkoholfritt bubbel..

Annars så kan ni välkomna mig tillbaka från ett internetlöst liv som jag har haft i 4 dagar.. måste erkänna att lite jobbigt har det varit.... Och en liten smula skönt.


Kommentarer
Postat av: anna & zelda

God fortsättning min vän!! Puss å kram

Postat av: Erika

Japp, klart vi ska partaja så se till att ha kontantkortet laddat :)



Jag vet varför dina hundar ser så ledsna ut. De saknar ju monstret såklart! Berätta för dom att han kommer i mars igen så har de nåt kul att se fram emot :P



Kram E

2009-01-06 @ 17:09:43
URL: http://orika.blogg.se/
Postat av: Ingela, Zeb och Indy

Välkommen tillbaka till internetvärlden! Nyår gick bra för mina grabbar med, vilket alltid är skönt!

2009-01-06 @ 18:18:22
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Pia

Tack!!! Mmmm visst är hon söt min lilla hallonbakelse hahaha... Men ett jäkla humör REDAN!!! Jag tror jag lämnar henne på GG 27 om 4 veckor, hörde att det var någon där som ville ha henne hahaha...



Underbara bilder förresten, speciellt Gott nytt år bilden ;-)



Ha det gott



KRAMAR från oss

2009-01-07 @ 12:41:37
URL: http://www.bamsetorpet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback