Toodeloo....

Ja då har denna tisdag gått....  Jobbat hela dan.. varit på en prommis med Cimpen, och snart blir det middag...
86 år fyllde farmor i går.. Jag & mamma va dit & grattade med fika & presenter.. hon fick hudvårdsprodukter åsså en kvist *hahaha* ja en kvist blev det.. Jag köpte en likadan fast en annan färg, kan ju visa min då, så ni vet vad jag pratar om :) 

"kvisten"



Även jag fick några grejor av mamma förra veckan...

Gröna kuddar & en grön super härlig filt.. Hunden är sen tidigare ;)



Fick vykort av syrran i dag oxå...  Puss påre själv du lilltryne :)
Hon fyller ju år på lördag, hela 24 år..
Åsså kommer hon hem på tisdag den 10:e *Weeiii*

Nä nu kurrar magen... Dax för middag!

Tjing!

(Jo justja Mailn .. vad skoj att du oxå bloggar...)


 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, visst är det roligt att jag också har skaffat en blogg. Hoppas att jag kan vara så duktig att skriva nått i den oxå :-) Vilken snygg filt och kuddar du fått då. Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback