Glasögon, Skor, Väska, Håret & Bebis....

Ja överskriften säger väll allt  =)

Nu har jag tagit hem 6 par glasögon som jag ska testa & bestämma mig för.. Lägger ut dom på bloggen i morgon så får ni som tittar in här komentera vilka som ni tycker är bäst.. :-)
Kom hem med 2 par grejor man kan ha på fötterna ;-) Rea va det oxå så sammanlagt blev det 270:- för dessa.....

 
& en väska.......



Åsså har jag haft bebis besök oxå... Viktor en såån söt go´kille :-)

              

Vet inte om håret syns så bra på kortet... (*Hahahaha* men kinderna verkar ju göra det iaf). 
I alla fall så har jag gjort slingor i dag. =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Barbro

Va fina skoooooor, sånna vill jag också ha ju

2007-01-12 @ 20:25:46
Postat av: Carolliine

Halloj... ja visst är dom... Är såå nöjd!

Postat av: gunsan & bosse

Carolliine... Vad spännande med glasögon, som är det svåraste som finns... det övriga ser fint ut med. Jag lovar Sigrid skulle ta tofflorna och leka med men men ... tur att de är där du bor hi...
LYCKO-GLASÖGON-KRAM :)

2007-01-13 @ 00:29:58
URL: http://gobbe.blogg.se
Postat av: Carolliine

Gunsan & bosse: Ja visst är det skoj med glasögon.. Hade jätte problem förra gången då jag skulle välja ut mina gammla brillor... Få se om det går bättre denna gång :-) Hahahaha ja tofflorna ja.. Cino har faktiskt inte varit på dom än.. men det kommer väll :P *Kram*

2007-01-13 @ 12:21:37
Postat av: Spiro

Nu vill jag se glasögon!

2007-01-14 @ 12:41:08
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback