Snart är det.....

Sista gången på rehab..
Nu har vi snart åkt dit 10 gånger.. Underbara Birgitta som har haft hand om oss hela tiden.. Hon är ju toppen =)
Åsså Cino så klart han är ju den bästa... Han va så duktig i går. Gårdagens träning gick super, vi hade nästan jogging fart på Tread millen åsså  7+7+7
Tränings program har vi hemma fortfarande, vi kör våra sitt & stå, 8:or, Cavaletti åsså massage & stretching. Vi tar en timmes prommenad varannan dag resten kör vi från 15-40 minuters.
Min hund är ju bara bäst! =)

Å igår fick jag alla ♥ dag present av mamma, glas skål med hjärtan & en stor ros i åsså fick jag en underbar Victoria tunic.. Mamma är så söt!
Tack sofia för alla ♥ lappen/kortet som satt på min låda på jobbet.. Du är ju för söt :-)
Alla ♥ dag kort fick jag oxå från mormor & min bästis..... Tack!


Pussilipuss / K

Kommentarer
Postat av: Spiro

Vassego! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback