Larssons Kväll


Nu börjar baksidan se bra ut, förra året lade jag ny gräsmatta och nya plattor.
Nu i kväll har jag planterat lite mer växter.
En
Hortensia och en Klematis, en krusbärsbuske från Norrbo och smörbollar
(som jag grävde upp från skogen tidigare idag)

Jag har sagt det förr och säger det igen.. Älskar min lägenhet/mini radhus.
På framsidan där solen lyser hela dagen, där jag har en liten rabatt, bord, stolar och Alfs solbänk. och staket.
På baksidan finns det buskar, blommor, gräs, staket, och efm/kvälls sol.
Helt underbart.

Men efter planteringen så rotade jag igenom mitt föråd på framsidan efter gammla ramar och hittade i stället en låda, en låda full med kort och brev.
Brev och små lappar från mormor, släktingar, brev från kompisar, kärleksbrev från en gammal pojkvänn, hittade även några brev från Magda Eggens (som jag tydligen har breväxlat med), brev från en barndoms vän, hittade till och med brev från min morbrors gammla schäfer tik.  
Ja, en rolig låda som kommer att sparas.

Det var en tisdag hos Larssons.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej...Kul att du hittade till min sida. Hoppas du kommer tillbaka. Alltid kul att få se nya dobbis-sidor...så jag tror nog att jag lägger en länk på min sida till din sida...om det är OK?...så jag hittar tillbaka hit. Ser oxå att du har min dröm....en svart o en brun.

2009-06-09 @ 20:48:08
Postat av: Annci

Hmmm...skrev ju precis ett inlägg...men ser nu att det inte står vem det e i från...df skriver jag igen.....Eller är det så att det inte ska synas utåt...jaja...det får vi se när jag postat detta inlägg.....haha

Postat av: Mia & Ninja

Hej på er Killar & matte Carro!

Ser att du fortfarande är proffs i kamera världen.

Själv tränar jag fortfarande på att få så fina bilder som du får & vad jag gillade den FINA väggen, den ska nog jag härma här hemma hi-hi.

För två veckor sen hämtade vi en PIRAYA som vi kallar henne just nu ha-ha men hon heter igentligen Lilie.

Många nospussar & kramar från oss

2009-06-09 @ 22:32:43
URL: http://www.idoninja.blogspot.com
Postat av: angelica

jaa det är fint hos dej! och jag som älskar hortensier, synd bara att dom är så jobbiga att sköta... vi hörs imorgon ngt. kanske en tripp till erikshjälpen och spana!? kram

2009-06-09 @ 23:42:16
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback