Torsdags resumé


Då var hälsokontrollen gjord, frisk som en nötkärna, tarmarna kändes kalas bra, hjärtat likaså och vågen visade på 36kg och då är han inte smal min lilla Alf, men han har alltid varit den minsta i kullen, och så klart den sötaste ;)
Han är lixsom bara en liten dobbis, en liten Alf.
Är super nöjd med hans storlek, han är lagom stor, och super att jobba med.
Hans ena bror ställde sig på vågen här i veckan och den visade 47,6kg, galet va? tänk att det är såndan stor skillnad på kullsyskon.

I kväll är det planering av vardagsrumsväggen och träning.
Imorgon åker vi till munkbysjön.

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack för Grattis till min lill Bult ;-))

Va skönt att allt var bra på Affe...



Hoppas allt är bra med er andra 2 ;-)



Ha det gott

kramar från oss

Postat av: Tessan & ScoobyScooby

Sööööta goa lilla Alf :) Min förra hane (omplacering) vägde också 36kg - som fullvuxen. Men man är bra för det, det är inte kilona det hänger på :)



Det kan väl aldrig va Svullo du menar som ställt sig på vågen va? Herregud, nästan 48kg.. Scooby har jag fått upp till 43kg nu.. Fast där fattas det än, så slutligen blir han nog också en Svullo klump..



På söndag är det MH för oss spännande



Stor kram från uppland /Tessan å Scooby

2009-06-26 @ 10:43:42
URL: http://my.opera.com/myScooby/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback