Onsdag


När jag ska upp tidigt (som en jobbmorgon) så ställer jag tre väckarklockor.
Den första som är klockradion går i gång 05.00, den andra som är hemtelefonen ställer jag på 05.15 och den tredje är mobilen som jag ställer på 05.30 och då måste jag kliva upp för att stänga av den.
I morse hörde jag inte klockradion, hemtelefonen och mobilen hade jag stängt av
och lagt så fint under kudden.
Så Karro vaknade så fin 07.20 av dörrklockan, hundtassar och en super glad arbetskamrat som stod utanför och vinkade.
Sen har hela dagen rullat på i samma yralinje, lurade med Lisa till Erikshjälpen efter jobbet för dom har ju öppet på torsdagar... men utanför dörren var det tydligen bara onsdag.
Nu hoppas jag att morgon dagen inte blir lika snurrig.

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Jag trodde också att det var torsdag när jag vaknade i morse, men till min stora besvikelse var det ju bara onsdag.

Postat av: Spiro

Oj, vilket uppvaknande!!!

2009-07-09 @ 09:04:50
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback