Man tar det man ser...







Våran promenad tog vi i skogen, skogen uppe på Norraberget som var sagoligt mysigt, den enda nackdelen var att jag blev krut torr i munnen, känndes som om jag gick i öknen, vägen hem känndes lång och muntorrheten satte sig på hjärna..
Jag har inte gjort det sen jag var liten och då hinkade man i sig..
nu duttade jag ner tungan två hela gånger men bara för att munnen var som sandpapper och vägen hem var lång, väldigt lång...måste erkänna att det var ganska behagligt gott men bara lite..
Tok Karro har duttat snö!

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb och Indy

Aha, ser att du har vandrat en av mina favoritpromenader! =) Ätit snö har jag inte gjort sedan jag var liten. Däremot har jag knaprat i mig några av hundarnas kladdiga, håriga blodpuddingsbitar när blodsockret kraschat under långpromenad!

Postat av: Erika

Haha, fan va äckligt! Men behövligt...jag har nog gjort samma som du i det läget. Kanske dags att köpa en midjeväsk-flaska att ta med?



Kram E

2009-01-30 @ 10:48:54
URL: http://orika.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ha ha ha, men det är till att vara wild and crazy. Dutta snö... blev du yr? Fick du mask?

Alva käkar snö hela tiden. Det är tack vare henne det blir vår!

Fast det såklart, hon är fem... du är...?



Kram och trevlig helg!

2009-01-30 @ 22:29:06
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback