Måndag


Funkar det att blunda och andas 10 gånger? eller ska jag dopa huvudet i kallvatten?, stänga in mig i ett mörkt rum..? skrika? sova? för jag känner att jag börjar bli irriterad och less, det kliar i argnerverna och igentligen så vet jag inte varför, eller kan det vara kvinnan och hunden med den konstiga märkliga synen om stora hundar som jag mötte på våran långpromenad, hon sa att alla stora hundar är farliga..
Eller det kanske är min skitiga ostädade lägenhet som jag är less på, less att jag är lite av en slarver... Och att den där disken som alltid står och väntar...
Måndags taggarna är utåt.... en liten stund till...

Kommentarer
Postat av: Krutrut-Lisa

Vågar jag ringa?



Puss & love ya!

Postat av: Erika

Åsså suuuur då :)



Nästa gång tycker jag som sagt att du ska låtsas knäppa loss nån av dina stooora bester åsså skriker du BUSS PÅ. Då springer nog kärringen som aldrig förr. Kärringskrälle!



Kram på du!

2009-02-24 @ 08:55:44
URL: http://orika.blogg.se/
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Oj, jag känner verkligen igen mig i din måndagsfrustration! Men jag orkade inte ens ha taggar, jag var mest en vissen och slokande kaktus =)

2009-02-24 @ 20:35:44
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback