Första April


Gårdagens bilder blev inte som jag hade tänkt mig, speciellt inte denna gruppbild eller vad man ska kalla den för... annars mår vi bra här på norrasidan, solen skiner, det känns som vår och Karro jobbar ganska mycket.
Men vänner och hundträning finns det tid för.. ja eller det måste det finnas tid för... I morgon är det kurstime med Alf igen då dyker även den sista deltagaren upp, få se vad det är för ras, det är alltid lika spännande, just nu är det två golden, en setter och en Alf, alla är hanar i samma ålder. Och Alf tittar bara på mig under hela kursens gång och undrar vad vi ska göra, han är makalös rolig å jobba med är mäkta stolt över denna energi pralinen..

Kommentarer
Postat av: Siw & Bruttan

Hej,

Nix det är tyvärr inte skämt, jag skulle få bilderna på spåren, lägger ut dom när jag fått dom.

Väldans fin sida du har. Ha en bra dag.

Postat av: Elin

Underbar gruppbild ;)

2009-04-01 @ 11:54:52
URL: http://www.valther.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback