Fredagsfundering


Jag tror att det finns en mening med allt, tror även att det finns något efter detta liv, tror också på mystiska tecken, fast jag tror på en bra nivå en nivå som inte är överdriven.
Underliga saker händer inte mig ofta, men en liten har jag funderat över.
Min kära farmor gick bort förra sommaren, precis efter hennes begravning så hoppar det förbi en hare, en gråbrun med stora stampfötter och långa öron, det första jag tänkte var farmor. Den där haren satt i mitt huvud väldigt lång tid efteråt.
Nästan ett år senare under maj månad så gick min älskade mormor bort, efter begravningen och middag med släkt och vänner så var det dags att lämna den lilla byn och åka hem. Precis när jag paserar Norrbo skylten så hoppar det upp en hare med samma färg med samma stampefötter och dom långa öronen,
han skuttade brevid min bil en bit innan han forsatte in i skogen. Även denna hare satte sig i mina tankar.
Var det ett tecken, eller slump?  Man kan inte förklara allt men den dagen kändes det i kroppen, den haren kändes som min mormor, precis som det kändes som min farmor.
Kom och tänka på detta idag eftersom det är precis ett halvår sedan mormor gick bort.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tror också...



Kram E

Postat av: Annica

Även jag tror att det var ett tecken. Vet inte om jag berättat det, men, Rocky tog kontakt 16/10 mycket tydligt! Så nog tror jag alltid. Tänker på dig! Annica

2008-11-28 @ 18:23:54
Postat av: anna

hej min vän!!

tror också på det där med att det finns en mening med allt å alla tecken man ser.

har hört att på pappas begravning flög det en ensam vit duva utanför kyrkan å satte sig på kyrkomuren en stund.. kanske var det han ♥

hoppas ni har en mysig helg. vi tänker på er å saknar er!

2008-11-29 @ 17:10:48
URL: http://annazelda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback