Fredags Oro


Jag får alltid en klump i magen, får en oroande känsla, den forsätter ända till jag sätter mig i bilen och är på väg hem, där slutar den molande oroliga känslan, och Karro kan andas igen.
Den där obehagliga molande känslan är här nu, det är den alltid när vi ska besöka vetrinären för det är det Cino ska göra, tassen som han har problem med är inte bra, den förbannande knölen/bölden som inte vill ge med sig och då har jag gjort allt jag kunnat, det är lindor, kompreser, salvor, puder, fotbad osv. och Cino har gjort allt han har kunnat genom att till varje pris få bort det jag lägger om, tratten skjuts bakåt, tuggar upp omläggningen och alla lindor så han kommer åt, och till vaje pris.
Få se vad dom kan göra, förhoppningen är ju att dom ska ta bort den, för nu är jag och Cino less på denna "böld" nu ska den bort, gone, gone ska den.
Bye Bye skit "böld"
Tummarna får mer än gärna hållas
/Klump i magen

Kommentarer
Postat av: Lisan

Hade jag varit hemma vet du att jag stått där... & väntat med dig.



Puss

2008-11-13 @ 23:14:44
Postat av: angelica

såklart det kommer att gå bra!! moster älskling kommer snart att trippa fint igen på alla tassar :) hörs imorgon bitti vid 09.

kram godnatt

Postat av: Ingela, Zeb och Indy

Självklart håller jag tummarna för Cino!! Eländiga böld, bort med den så ni slipper strula med skor och lindor och annat trist.



Bamsekram till dig som är orolig och till stora, tjusiga Cino!

2008-11-14 @ 07:21:46
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Malin

Det kommer att gå jätte bra ska du se :-)

Vi här hemma håller tummarna!

Lycka till!



Ge Cino en stor puss från oss!!

2008-11-14 @ 12:15:28
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Uscha, tänker på dig vännen!



Inte lätt med våra gamlingar.



kram

2008-11-14 @ 13:51:50
Postat av: Majsan, Soffan o Saga

Hoppas att det har gått bra idag och att ni får en fin helg!

kramen

2008-11-14 @ 20:39:43
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: Lisa o Felicia

Vi håller tummarna, stora som små för lilla Chino.

Puss på dig go gumman min...hoppas att vi ses snart.

Kramar i massor från oss.

2008-11-14 @ 21:05:42
Postat av: anna & zelda

gumman, hur har det gått? vi har hållit alla tummar å tassar som finns hemma. vi tänker på er! pussar

2008-11-14 @ 21:32:25
URL: http://annazelda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback