Rutin

image1203

Denna vecka har varit en lugn vecka med rutiner, ganska skönt med rutin.. Kvällen ska jag få lära mig andra rutiner, fast inte vardagliga, utan jobb rutiner, kvällen kallas inskolning.
Jag kommer nog att fundera mycket på vad som händer och sker hemma..
Oj  har jag glömt att berätta det.
Alf min lilla Alf har har skoj när inte jag är hemma, det åker ner skedar från bänken, tidningar från bordet, munkjackan från garderoben till och med disktrasan kan man hitta på alla möjliga ställen, men det konstigaste var nog att jag hittade hemtelefonen på hallgolvet.. *suck*
Men det kunde har varit värre mycket värre...
För visst har jag sakt det förr att han är den gudomligaste valp som finns,
Min Alf...


Kommentarer
Postat av: Ingela och Zeb

Klart han är!! =) Söt som socker är han också! Tuggar han på grejorna eller bär han bara runt dem och placerar dem på utvalda platser?

Vad är det för jobb du har fått? Jag är hemskt nyfiken.

Postat av: Sarah

Kaa Kaa har inget internet... nanananana...;)

2008-05-15 @ 22:10:52
Postat av: judit

Visst är han det, lilla kalven. Jag är spänd av förväntan inför hans utvckling till en vuxen kille!

Ses sen! Kram

2008-05-16 @ 09:22:18
Postat av: judit igen

Vilken jättefin bild!

2008-05-16 @ 09:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback