Busig men naggande go´

Han var lugn, gjorde inte mycket väsen, inga klackar i taket, inget kuddkrig, han letade inte hyss, otroligt cool, en liten ferdinand, visst tog han 2 skor och drog i tidningsstället men inte så mycket mer. Det var Cino som liten det.
Sen har vi min lilla goá parv Alf, han kan han ska ni veta och väldigt kunnig nu mera.
Allt från att dra ner kaffe skeden från bänken, gräva i jackfickor, dra ut kläder ur garderoben, sno magneter från kylskåpsdörren, dra ner post från bordet, sno blockljus, bära runt på tv dosan, sno tidningar ur tidningsstället, och framför allt så har han en förkärlek för kuddar och dess innehåll. 
Klurig är han min lila Alf, men så fruktansvärt go, en äkta Alf.

Kommentarer
Postat av: Erika

Du glömde en sak. Han är lika mattekär som Cino...om inte värre :)

Men söt...det är han allt det!

Postat av: Kicki

Vilken underbar bildberättelse från er sommar!

Huuu, det känns nästan som sommaren är slut nu...



Kul att du fått en motsats till Cino. Kreativ kille!



Nu har jag landat en aning från hoppet... men adrenalinet må ha suttit i flera dar. Kanske dags för ett nytt hopp snart... hrm

Ha det jättebra!

2008-07-14 @ 20:04:50
URL: http://www.fyraben.com/Lava
Postat av: Ingela och Zeb

Hihi, han verkar vara en finurlig liten grabb! Söt som socker är han ju också.



Varför fastnade du just för dobermann som ras? Jag går ju i valptankar och funderar mycket på raser och hur man väljer osv.

2008-07-15 @ 07:18:31
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Annelie

Lilla söta Alf. Roligt att höra att han är full av energi. Sen får ju faktiskt matte tänka att han har jättemycket att ta igen från den tiden då han inte var så pigg. Jag förstår hur det spritter i kroppen på honom. Heja Alf!



KRAM

2008-07-15 @ 09:21:05
URL: http://www.sellgren.net/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback