Kvällens Bild

image937

Kommentarer
Postat av: anna & zelda

heej!!
med oss är det bara bra, när tassen väl är läkt då börjar hon löpa också :) sååå roligt verkligen..
mötte hundägaren med sin hund igår som gick på andra sidan gatan å den hunden gör såna fruktansvärda utfall å är helt tokig, zelda ville dit å va lite halvt bångstyrig men samtidigt så gjorde hon inga utfall å va absolut inte arg eller så så det va skönt.
han har fortfarande inte betalat så jag ska ringa honom i slutet på den här veckan för att han inte har pengar är ju knappast inte mitt problem så vi får se vad som händer.

hur mår ni då?
kramkram

Postat av: anna & zelda

ååå vad ska ni skaffa för valp då? jag är också såå sugen på en till men jag hoppas på att lillebror å hans tjej skaffar en rottis till så då får jag mitt valpbehov stillat där :)
kramkrma

2008-01-29 @ 16:00:19
URL: http://annazelda.blogg.se
Postat av: anna & zelda

godmorgon!!
hoppas ni sovit gott. ååå en liten dobbis till, va mysigt.. jag har hela tiden sagt att jag vill ha en till hund å att två inte är svårare än en men nånstans så innebär det ju ändå lite mer jobb, jag skulle vilja ha en till främst för att zelda inte ska behöva va ensam men samtidigt så räcker hon gott å väl :) hon fyllde 2 år i oktober å tiden har gått helt galet fort, kom ihåg när hon va valp å jag ringde å grinade både till min sambo å uppfödaren för det var den hemskaste hund jag någonsin träffat, hahah så det kan gå. hoppas ni får en härlig dag!
kramkram

2008-01-30 @ 06:44:26
URL: http://annazelda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback