Fyra eller åtta Tassar...?

Så här svårt var det inte när jag hade bestämt mig för Cino, då det var bara så det skulle bli, det sa bara klick, vi är som gjorda för varandra.. Blir det detsamma nu?
Nu snurrar tankarna bara omkring.. Kan man ha två.. Jo det är klart man kan, Sarah har ju 2, Fia har ju 2, Janne hade 2, Martin har 2, Håkan har 2, Ida har 2, Lisa har 2, Peter hade 2, Jenny har ju fler än 2, Åsså en massa andra har ju fler är en, så varför skulle inte jag kunna ha två.. Men jag tänker väll praktiskt kanske, tex att det är lättare att få hundvakt till en hund..
Eller vad säger ni alla som har 2 hundar, är det jobbigare? eller? Är det de samma?
ja Ja det är väll kört när jag åker ner den 20:e feb.

image930

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej hej! Det kommer att gå bra se på mig! Och jag har en sjö vild liten ängel =P Hon
har varit DÖD sen vi kom hem inte ens vart upp för en liten kiss paus... kanske ska kolla att hon andas????.... Hihi Tungan är ute och helt borta, men andas det gör hon =) Tänkte bara tacka för att du varit så snäll som ställt upp denna vecka på oss,massa kramar till Cino från Trojsan. Hon verkar ha ett gott öga till äldre män min lilltös =P Kram kram

2008-01-17 @ 22:18:23
Postat av: Anonym

Jag förstår att det är många tankar som snurrar runt i ditt huvud, är ett svårt val du ska göra:-) Jag o Kali går gärna ett varv runt sidsjön i morgon, bara du o Cino inte går för fort så jag inte hänger med, haha. Hörs imorgon. Kram från mig o kali

Postat av: LIsa

Men GUD!!!!:)
Vilken söting... hua jag förstår att du blir sugen som bara den..:)
Klart att du fixar att ha två hundar.:) Men det är ju det praktiska man ska tänka på också.:(
Sköt om dig go fia min..PÖSS!!!

2008-01-18 @ 01:58:20
Postat av: Lisa, Rut & Gunda

Klart du fixar det stumpan! Jag vill ju se dig dras runt med en "Gunda" typ du med!

Vad har du tänkt dig? Nyfiken? En dobbe?

KRAAAAAAAAAAM LISA

2008-01-18 @ 17:26:25
URL: http://www.krutrut.com
Postat av: Erika

Liten hund, stoooora tassar :) Söt!

Kram E

2008-01-18 @ 23:39:41
URL: http://orika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback