Cino min lilla vän....

Ja jag vet inte vad det är som händer, börjar han att få någon slags ålders nojja eller är det en fix idé eller tänker han på sig själv helt enkelt?
Nu är det många frågetecken i mitt huvud...
Halt golv & Cino går inte hand i hand nu mera, vet inte vad som har hänt..
Att hoppa ner från soffan går inte, men om det finns en matta eller något annat under så går det, halt golv överhuvudtaget är inte någon höjdare att gå på. "Rivstarter" & stress går inte ihop, speciellt inte när man vill komma frammåt..
Tänker han på sina ben & leder??
Undrar om det finns en kurs för detta :) Eller är det ett fall för Cesar Millan??

image927

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Lillgubben din då, han har det inte lätt. Du får nog kontakta Cesar :-) Kram kram

Postat av: Babben

Kan ju vara så att han börjat se dåligt, tycker det är otäckt att hoppa ner från soffan pga det.
Och visst börjar lite åldriga djur få lite konstiga ideér, tror att det är tillåtet pga deras ålder, tar sig friheter.

2008-01-12 @ 16:49:00
Postat av: +/-

Jasså? Jag är då ingen klippa på hundar, så nåt svar har jag ej. Men om det är nåt jag kan göra så ställer jag gärna upp. Kram på er bägge två! Glöm ej matten imorn;)

2008-01-13 @ 09:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback