Dagens Bilder

image1083

image1079

image1080

image1081

image1082

Kommentarer
Postat av: Judit

Härliga pics, kul att se att ni också fått njuta av havet idag! Det verkar vara underbart väder även där hemma. Jag såg att du ringt men det har varit så körigt här sen jag kom fram att jag inte hunnit ringa upp än. Hoppas det inte var nåt akut! Jag slår en signal så fort jag landat. Ta hand om er gumman! Puss och kram från Sveriges framsida
Judit

2008-04-16 @ 23:49:27
Postat av: angelica

OJ vilka fina bilder :) fin helena o mamma är, och mosters älsklings barn såklart :D nu blir et kortspel! kram sov gott

Postat av: Ingela och Zeb

Ser ut som ni har haft en härlig dag. Sköööönt med soliga vårdagar =)

2008-04-17 @ 08:26:06
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback